تابناک / شهردار رشت با شاره به مساعدت های محمد باقر نوبخت معاون ریاست جمهوری در اجرای این پروژه تراموای رشت گفت: در دهه مبارک فجر کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به زمین خواهد خورد.
کد خبر: ۸۱۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 23 January 2020

تابناک / شهردار رشت با شاره به مساعدت های محمد باقر نوبخت معاون ریاست جمهوری در اجرای این پروژه تراموای رشت گفت: در دهه مبارک فجر کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به زمین خواهد خورد.

 

در نشستی با حضور ناصر حاج محمدی شهردار رشت، رضا رسولی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر، محمد محبتی مدیر پروژه تراموای رشت و مهندس اسفندیار دهقانیان مدیر عامل و دیگر مدیران شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه ، دو طرف در زمینه اجرای تراموای شهر رشت به توافق رسیدند.

در این نشست ابتدا شهردار رشت با اشاره به اینکه شهر رشت، به شهر اولین ها در کشور معروف و مشهور است گفت: قصد داریم اولین شهر کشور باشیم که کلنگ اجرایی عملیات تراموا در آن به زمین زده می شود و از شبکه حمل و نقل ریلی قطار شهری بر خوردار خواهد شد.

در ادامه ناصر حاج محمدی به علاقه مندی نمایندگان محترم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مساعدت های محمد باقر نوبخت معاون ریاست جمهوری در اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود در دهه مبارک فجر کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به زمین خواهد خورد.

همچنین تاکید کرد: ما قصد داریم برند اولین ها را برای شهر رشت حفظ کنیم و امیدواریم عملیات اجرایی اولین تراموای کشور هم، از رشت آغاز گردد.

در ادامه اسفندیار دهقانیان گفت :این آمادگی در شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه وجود دارد که توافق حاصل شده را در اسرع وقت برای تکمیل پروژه به انجام برساند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه گفت: از آنجایی که تراموا از وسط شهر و از حساس ترین نقاط شهری می گذرد از زمان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی می بایست در کوتاهترین زمان ممکن اجرا گردد، به همین دلیل ما با تمام توان و امکانات وارد عمل خواهیم شد.

دهقانیان با تشکر از حسن اعتماد شهرداری رشت به مجموعه بانک شهر و شرکت شهرآتیه و نیز برشمردن مزایای راه اندازی تراموا در کلانشهرها همچون کاهش آلودگی هوا، کاهش بار ترافیکی، صرفه جویی در مصرف انرژی و جذابیت گردشگری گفت: کنسرسیومی در این رابطه متشکل از شرکت چیلکو، شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه و بانک شهر تشکیل گردیده و مصوبات لازم در این زمینه اخذ شده و این شرکت آمادگی دارد که پروژه تراموای رشت را با حداکثر کیفیت و در کمترین زمان ممکن اجرایی نماید.

در پایان این نشست تفاهمنامه همکاری بین شهرداری رشت و شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه به امضای ناصر حاج محمدی و اسفندیار دهقانیان به امضا رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار