مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: این بیمارستان دارای ۲۱ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی و ۹۳ پرستار است.
کد خبر: ۸۱۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،جهانبخش ولدبیگی ، اظهار داشت: ماهانه حدود 23 هزار نفر در بیمارستان «قدس» شهرستان پاوه ویزیت می‌شوند که از این تعداد 11 هزار مورد مربوط به اورژانس و 12 هزار مراجعه مربوط به کلینیک تخصصی بیمارستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه ادامه داد: همچنین در این بیمارستان به طور متوسط در ماه 40 نوزاد متولد می‌شود که 30 تولد به صورت سزارین است.

وی به فعالیت 21 پزشک متخصص، 9 پزشک عمومی و 93 پرستاردر این مرکز اشاره و بیان کرد: بیمارستان قدس پاوه دارای 104 تخت است که 86 تخت آن فعال است

ولدبیگی افزود: بخش‌های پاراکلینیکی و تجهیرات رادیولوژی، اکو کاردیوگرافی، سونوگرافی، ونتیلاتور، اندوسکوپی و اسپیرومتری از مکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان است.

بخش‌های فعال در این بیمارستان به گفته این مسؤول، شامل بخش‌های پاراکلینیکی، اورژانس، دیالیز، زنان، LDR, اطفال، داخلی آزمایشگاه، رادیولوژی، ICUو CCU است.

وی در پایان، اضافه کرد: راه‌اندازی سی.تی.اسکن، رادیولوژی دیجیتال پرتابل، انواع ست‌های جراحی ENT چشم و ارولوژی و خرید سیستم هپا برای اتاق عمل و اتاق ایزوله بیمارستان از اقداماتی است که برای ارتقا بیمارستان باید صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار