مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از حذف جریمه و کاهش نرخ کرایه نقدی تمامی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز به قیمت مصوب خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 22 January 2020

کوروش سبزعلی با اشاره به کمبود کارت بلیت الکترونیک به دلیل نوسانات ارز و ایجاد مشکل فنی در سیستم بلیت الکترونیک، اظهار کرد: به دلیل مشکلات به وجود آمده و لزوم به‌روزرسانی کارت بلیت الکترونیک و کمبود کارت برای فروش در باجه‌های فروش شهروندی، تصمیم گرفته شد که برای رفاه حال شهروندان، نرخ کرایه "نقدی" اتوبوس از سوم دی‌ماه تا اطلاع ثانوی به نرخ مصوب (بدون جریمه) کاهش یابد.

وی با اشاره به تعیین جریمه برای شهروندانی که پیش از این کارت بلیت الکترونیک تهیه نمی‌کردند و کرایه خود را نقدی پرداخت می‌کردند، افزود: پیش از این نرخ کرایه نقدی، دو برابر نرخ کرایه کارتی بوده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: با کاهش نرخ کرایه نقدی، از این پس با رانندگانی که در این زمینه تخلف داشته باشند برخورد خواهد شد. در این موضوع اداره‌کل تعزیرات حکومتی نیز ورود کرده است.

سبزعلی با اشاره به نصب بنر در پایانه‌های اتوبوسرانی و اطلاع‌رسانی در زمینه کاهش نرخ نقدی کرایه اتوبوس به نرخ مصوب کارتی، گفت: نرخ کرایه اتوبوس شهری در تمامی خطوط، در ایستگاه‌ها و پایانه‌های درون شهری و سایت سازمان به آدرس bus.ahvaz.ir قابل مشاهده است و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۶۷۵ نیز آماده دریافت نظرات و شکایات شهروندان در خصوص فعالیت سازمان اتوبوسرانی اهواز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار