فرماندار دهلران؛
مجید عسگری در نشست شورای اداری این شهرستان گفت : از این تعداد پروژه ۴۱ پروژه بهره برداری و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۸۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 21 January 2020

فرماندار شهرستان دهلران گفت : همزمان با ایام الله دهه فجر ۴۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش تابناک ایلام ؛مجید عسگری در نشست شورای اداری این شهرستان گفت : از این تعداد پروژه ۴۱ پروژه بهره برداری و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی اظهار داشت : بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه ها  هزینه شده است که زمینه اشتغال 120نفر را فراهم کرده اند

 نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران تصریح کرد : از این تعداد ۱۱ پروژه اقتصادی هستند که ۹ پروژه آنها بهره برداری و ۲ پروژه نیز کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۳۵ نفر در این طرح های اقتصادی فراهم است

عسگری افزود : پروژه های کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی از جمله مهم ترین این پروژه ها هستند.

فرماندار دهلران به دهه مبارک فجر اشاره کرد گفت : باید تلاش کرد که مراسمات دهه فجر با محوریت مردمی باشد وهمه  مدیران مکلف به ارائه خدمات دولت و نظام در شهرستان جهت تقویت روحیه امید در جامعه هستند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: جلب مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات از رویکردهای مهم است و همه باید در ایجاد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صدوق های رای همت کنند.

عسگری گفت : مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند وچنانچه مشاهد شود مدیر متخلف قبل از انتخابات غزل خواهد شد

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار