سید محمد سادات ابراهیمی در پیج رسمی خود در اینستاگرام نوشت:
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده سابق مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه کشور آمریکا و تحریم سردار شاهوار پور در پیج رسمی خود در اینستاگرام نوشت:تحریم سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان نشان از هراس آمریکا از دلاور مردان سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۸۱۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 20 January 2020
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده سابق مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه کشور آمریکا و تحریم سردار شاهوار پور در پیج رسمی خود در اینستاگرام نوشت:
 
((تحریم سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان نشان از هراس آمریکا از دلاور مردان سپاه پاسداران است.))
 
دولت استکباری آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون از هیچ تلاشی برای شکست انقلاب اسلامی دریغ نکرده ، اما نتیجه همه این اقدامات شوم ،جزشکست وروسیاهی چیزی عایدانهانشده است، سپاه پاسدارن با انتقام سخت و نابود کردن پایگاه های آمریکا  در عین الاسدنشان داد که جواب هر گونه تحرک در منطقه را با اقتدارخواهد داد ،این امادگی و پاسخ سپاه پاسداران موجب امنیت منطقه شده است.
 
 مردم عزیز بخوبی میدانند که آمریکا از استیصال و درماندگی دست به هر اقدام نابخردانه ای می زند که آخرین اقدام این دولت استکباری تحریم فرمانده شجاع، مردمی و انقلابی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در استان خوزستان بوده است . قطعا تنها راه مقابله با این دولت جنایت کار، اتحاد و همبستگی همه آحاد مردم و همچنین پیروی از مقام معظم رهبری است.
 
آمریکای اشغالگر بداند که تحریم سردار شاهوارپور عزم فرزندان غیور، شجاع و ولایت مدار سپاه را راسخ تر می کند.همچنانی که مردم با حضور گسترده در مراسم تشییع سردار دلها سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که در مقابله با تحریم و ترور؛ سخت ترین و محکم ترین پاسخ را به آمریکای جنایتکار خواهند داد.
 
بدون تردیداقدامات این چینی عزم واراده ملت ،نخبگان وفعالین سیاسی واجتماعی رادردفاع ازفرزندان انقلاب بیشترخواهدکرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار