سردار شاهوارپور پس از تحریم از سوی آمریکا:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، نشان‌دهنده ضعف و استیصال آن‌ها است.
کد خبر: ۸۱۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 19 January 2020

پس از اعمال تحریم علیه سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از سوی آمریکا، استاندار و معاونان استاندار با وی دیدار کردند.

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه این دیدار اظهار کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ۴۰ سال است که از این غلط‌ها می‌کند و روز به روز ملت ما مقاوم‌تر، محکم‌تر و نیروهای مسلح ما مقتدرتر و با عزت‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه رهبری ما محکم و استوار، پاسخ‌های دندان‌شکنی به آمریکا می‌دهند، افزود: دولت نیز همچنان محکم در مقابل اقدامات دشمن ایستاده است و همه با هم یک دست در مقابل اقدامات دشمن ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، نشان‌دهنده ضعف و استیصال آن‌ها است. به حرف‌های دروغ برخی از گروهک‌های فریب خورده و مزدوری که مزدبگیر آن‌ها هستند، گوش می‌دهند. این‌ها هیچ امیدی برای خود، میان مردم ندارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع پیکر سردار سلیمانی بی‌نظیر بود، گفت: آن‌ها از مسیری که در مشهد، کرمان، تهران و سیل جمعیتی که در کل کشور راه افتاد، برافروخته شدند. چون امید داشتند پس از قضیه لبنان و عراق، جریان اغتشاشات و ناامنی‌ها، با محوریت خوزستان به کشور راه پیدا کنند که امید واهی بود. اما همه دیدند که مردم خوزستان، یک‌دل و یک‌زبان همراه با مسئولان، روحانیت و نیروهای مسلح آمدند و مانور عظیمی در تشییع شهدای حادثه تروریستی که خود آمریکایی‌ها مسبب آن بودند، دادند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا گستاخانه جنایت نابخشودنی را به عهده گرفت. اما آن‌ها بدانند که با اراجیفی که می‌گویند، ما روز به روز محکم‌تر و استوارتر می‌شویم و بیشتر به حقانیت خود پی می‌بریم.

وی در پایان گفت: ما، نیروهای بسیجی و پاسدار در کنار نیروهای مسلح، دولت و مردم، زیر پرچم ولایت محکم و استوار ایستاده‌ایم، قدمی عقب‌نشینی نمی‌کنیم و محکم‌تر مسیر را ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار