توسط رئیس کل دادگستری و جمعی از مسؤولین قضایی هرمزگان از فاروق خلیلی شهروند قانونمندی که با گزارش به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز در ساحل بندرمقام ، از تخریب زیستگاه لاک پشت های پوزه عقابی جلوگیری کرد ، تقدیر شد.
کد خبر: ۸۱۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 18 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ در مراسمی با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و مجتبی قهرمانی دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولین قضایی از فاروق خلیلی شهروند قانونمندی که با گزارش به موقع از ساخت و سازهای غیرمجاز در ساحل بندرمقام به دستگاه قضایی، از تخریب زیستگاه لاک پشت های پوزه عقابی جلوگیری کرد ، به صورت ویژه تقدیر شد .

تقدیر از شهروند افشاگر توسط رئیس کل دادگستری استان هرمزگان/ علی صالحی : گفتمان مبارزه با فساد باید مردمی باشد و نتایج آن رسانه‌ای شود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم اظهار داشت: در اجرای بند الف ماده 26 قانون مقابله با فساد مصوب هفتم آبانماه 1390 و در راستای تأکیدات ویژه ریاست محترم قوه قضائیه در جهت مبارزه با فساد در شقوق مختلف آن و همچنین به منظور استفاده از ظرفیت عظیم نظارت مردمی ، از اقدام این شهروند قانونمند در ارسال فیلمی مبنی بر تصرف اراضی ملی و آسیب محیط زیست در ساحل مکسر بندر مقام که منجر به پیگیری دستگاه قضایی و اقدام قانونی در این خصوص گردید ، تقدیر شد.

وی با تأکید بر اینکه گفتمان مبارزه با فساد باید مردمی باشد و نتایج آن رسانه‌ای شود یادآور شد: پیگیری مطالبات مردمی در مبارزه با جرایم و فساد از طریق مبادی قانونی و دستگاه های مسئول از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اقدام صادقانه این شهروند جوان و وظیفه شناس ، پژواک تعهد و نویدبخش آینده ای امیدبخش برای ایران اسلامی است .

فاروق خلیلی شهروند قانونمندی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت نیز پس از دریافت جایزه خود اظهار داشت: وقتی این جایزه به کسی اهدا می‌شود که سعی می‌کند صدای مردم باشد، یعنی یک عزم جدی برای مبارزه با فساد به وجود آمده است. 

وی گفت: خوشحالم با این اقدام دستگاه قضایی استان هرمزگان نهضتی آغاز شد، به واسطه اینکه حرفی در گلوی مردم مانده بود و خوشحالیم که حرف مردم با اقدام مسئولین در صداوسیمای ملی پخش شد و مطالبه مردمی که شکل گرفته بود ، تحقق یافت.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار