معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲هزار و ۹۰۰‌میلیارد ریال برای ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در خوزستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۱۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 22 January 2020

حجت الله عبدالملکی بیان کرد: ۹ هزار فرصت شغلی از طریق اجرای طرح و یک هزار فرصت نیز از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان ایجاد شود که از این ۱۰ هزار فرصت شغلی تاکنون پنج هزار فرصت فعال شده اند.

وی افزود: تعداد زیادی نیز پرونده ایجاد شغل از طریق تسهیلات کمیته امداد در بانک‌ها در دست بررسی هستند.
عبدالملکی بیان کرد: استان خوزستان به نسبت برخی استانهای دیگر در اولویت کمیته امداد قرار دارد و در صورت امکان منابع اعتباری بیشتری به آن اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: این ایجاد اشتغال مهمترین مسئله همراهی جوانان و متقاضیان شغل است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مشاوره شغلی، بررسی بازار، ملاحظات فنی کار و آموزش لازمه ایجاد شغل پایدار با درآمد ثابت هستند.

وی افزود: یکی دیگر از حلقه های مهم در ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری این است که این تسهیلات اگر به صورت قرض الحسنه پرداخت شوند بهتر خواهد بود لذا سرمایه در نظر گرفته شده از سوی کمیته امداد اگرچه کم است اما به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

عبدالملکی در خصوص برخورداری افراد تحت پوشش از تسهیلات ایجاد شغل کمیته امداد بیان کرد: افراد تحت پوشش خدمات کمیته امداد قطعاً می توانند از تسهیلات اشتغال استفاده کنند و افراد غیر مشمول نیز پس از بررسی مددکاری قابلیت استفاده از این تسهیلات را دارند.

۱۴۵ هزار خانواده با جمعیت ۳۲۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در خوزستان هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار