مرحله یک‌چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال
دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه برگزار می‌شود که طی آن تیم هایی که در جدول در جایگاه ضعیف‌تر قرار داشتند میزبان تیم‌های قوی‌تر هستند.
کد خبر: ۸۱۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 16 January 2020

تنها چند روز پس از مشخص شدن چهره ۸ تیم حاضر در پلی‌آف، دور رفت این رقابت‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی برگزار می‌شود. در بازی‌های امروز تیم هایی که در جدول جایگاه پایین‌تری داشتند میزبان تیم قوی‌تر هستند و باید از این بازی خانگی سربلند بیرون بیایند تا برای حضور در مرحله بعدی امیدوار باشند.

حفاری خوزستان- مس سونگون
در بازی‌های امروز حفاری خوزستان میزبان مس سونگون است. اهوازی‌ها که بدترین فصل خود در ادوار لیگ برتر را داشتند با صحبت‌های علاسوند سرمربی خود امیدوار به وضعیت بهتر در این مرحله هستند. حفاری در خانه تیم خطرناکی است و اگر نام گذشته‌اش زنده شود می‌تواند مس را در اهواز زمین‌گیر کند. البته نارنجی پوشان که با مشکلات عدیده روبرو هستند نباید حریف خود را دست کم گرفته و با حواس جمع به میدان بروند. مس با پنجره بسته وارد پلی‌آف شده و نتوانست بازیکنی جذب کند تا با همین اندوخته به قهرمانی فکر کند.

محمد سیمای قم- گیتی پسند
محمدسیمای قم که با محسن حسن زاده نتایج خوبی گرفته بود شاید اگر دچار تغیبرات کادرفنی نمی‌شد جایگاه بهتری داشت اما در هفته های پایانی متزلزل نشان داد تا در نهایت با قرار گرفتن در رده هفتم به مصاف گیتی پسند برود. بازی در سالن حیدریان قم همیشه برای گیتی پسندی ها سخت بوده با این حال تیم اصفهانی در قم بدون شکست است و این قضیه روحیه آن‌ها را بالا می‌برد. محمدسیما اگر تیم همیشگی باشد می‌تواند دردسر بزرگی برای اصفهانی‌ها رقم بزند. گیتی پسند با استراحت دادن به مهره‌های اصلی خود در بازی با مس آن‌ها را برای این بازی آماده کرده و عیار واقعی گیتی پسند را باید در پلی آف مشاهده کرد.

ستارگان ورامین- شهروند ساری
ستارگان ورامین و شهروند ساری یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های هفته را برگزار می‌کنند. دو تیم چند روز قبل در ساری با هم روبرو شده بودند که شهروندی‌ها بازی را بردند و دوباره با هم دیدار می‌کنند که در بازی اول ورامینی ها میزبان هستند. امین مجیدی پور بهترین گلزن این تیم راهی لیگ قرقیزستان شده و ستارگان بدون این بازیکن باید از شهروندی پذیرایی کند که امیدش به بازی برگشت است و به همین دلیل ورامینی‌ها باید در بازی اول نتجیه قاطعی بگیرند تا کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

سن ایچ ساوه- فرش آرای مشهد
دیگر بازی پلی‌آف جدال جذاب سن ایچ با فرش آرای مشهد در ساوه است. سن ایچ نیم فصل دوم ضعیف‌تر از نیم فصل اول بود با این حال برای پلی‌آف برنامه دارد و امیدوار است با نتیجه‌ای خوب بازی رفت را به پایان برساند تا به امید شگفتی سازی در مشهد باشد. فرش آرا با وجود فراز و نشیب زیاد توانست رده سومی خود را قطعی کند و به بهترین جایگاهش برسد اما این برای آن‌ها بدرد بخور نیست و حضور در جمع ۴ تیم پلی‌آف می تواند نتیجه خوبی برای این تیم با سابقه باشد.

برنامه و اسامی داوران به شرح زیر است:
پنجشنبه – ۲۶ دی ماه
* حفاری خوزستان– مس سونگون ورزقان
داوران: حمیدرضا طیب طاهری، محمد داودپور، محمد بیاتی و محمد شرونی ناظر: احمد جباری
* سن‌ایچ ساوه – فرش‌آرای مشهد
داوران: علی پورافشار، سیدسجاد فتحی، فیروز ممبینی و مسعود شفیعی ناظر: بهمن غفاری
* ستارگان ورامین – شهروند ساری
داوران: علی مرادیان، روح الله مطهری، حمیدرضا قدسی راغب و ولی امجدی ناظر: محمد فرجی
*محمد سیما قم – گیتی‌پسند اصفهان
داوران: اسماعیل کمربسته، کاظم مرادی، مهدی طاهری و مصطفی کرد ناظر: کوروش هاشمی

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار