معاون استاندار قم گفت: سازمان صمت باید نسبت به شناسایی واحدهای غیرمجاز دوگانه سوز کردن خودروها اقدام کرده و با پلمب این واحدها از ادامه فعالیت‌هایشان جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۱۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴ 16 January 2020

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در کارگروه تنظیم بازار استان قم که در تالار امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد، با تاکید براینکه دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار وظیفه دارد که روند اجرایی مصوبات ستاد را مورد پیگیری قرار دهد، اظهار کرد: در این زمینه هیچ گونه کوتاهی و یا توجیهی پذیرفته نیست.

وی با ابراز نگرانی از آرشیو شدن برخی مصوبات کارگروه تنظیم بازار ظرف یک هفته گذشته بیان کرد: برخی مصوبات مانند تامین گاز مایع در استان قم ظرف یک هفته گذشته اجرایی نشده و خاک می‌خورد که این مساله جای نگرانی دارد.

معاون استاندار قم گفت: این مساله قابل تامل است که سه برابر نیاز به گاز مایع در استان وارد می‌شود اما همچنان بخش عمده ای از نیازمندان واقعی نمی توانند این کالا را دریافت کنند و در این زمینه لازم است نیاز واقعی استان محاسبه شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت فقط یک هفته برای احصای نیاز واقعی استان به گاز مایع مهلت دارد.

وی بیان کرد: باید راستی آزمایی شود که چرا با وجود آمار و ارقامی که از شرکت نفت اعلام می‌شود ولی باز شاهد کمبود هستیم و این مساله می‌تواند نشاندهنده عرضه و توزیع خارج از شبکه سوخت باشد.

غضنفری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه سازمان صمت باید باید نسبت به شناسایی واحدهای غیرمجاز دوگانه سوز کردن خودروها اقدام کند، خاطرنشان کرد: این سازمان موظف است واحدهای غیرمجاز نصب کپسول‌های گاز ال پی جی را پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار