برای نخستین بار؛
دبیر هیات فوتبال خوزستان از برگزاری فصل آینده مسابقات فوتسال بانوان استان به صورت لیگ خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 19 January 2020

علی قاسمی با اشاره به جلسه هماهنگی باشگاه‌های حاضر در مسابقات فوتسال بانوان استان اظهارکرد: این مژده را به نمایندگان باشگاه‌های خوزستان می‌دهم که با برنامه‌ریزی و بررسی‌های لازم، هیات فوتبال خوزستان برای ارتقا سطح کیفی مسابقات و بازیکنان، فصل آینده مسابقات فوتسال بانوان استان را به صورت لیگ رفت و برگشت برگزار خواهد کرد.

وی بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های آقای طالقانی، رییس هیات استان در جهت رشد و توسعه فوتسال بانوان، ورودی تیم‌ها به ۵۰ درصد کاهش یافته است.

دبیر هیات فوتبال خوزستان در ادامه نیز گفت: سختگیری‌های اعمال شده در بخش ثبت قراردادها در این فصل، اعم از دریافت کد رهگیری، ثبت‌نام سامانه‌ای و... جهت بالا بردن ضابطه‌مندی در باشگاه‌ها است تا به سمت حرفه‌ای شدن گام برداریم.

وی با بیان اینکه خوزستان در رشته‌های فوتبال و فوتسال بانوان پیشرفت خوبی داشته است، عنوان کرد: دو تیم در لیگ برتر فوتسال کشور داریم که در حال حاضر نیز ملی‌حفاری، مدعی کسب عنوان است. همچنین یک تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور داریم. بازیکنان خوزستانی که به اردوهای تیم‌ملی فوتبال و فوتسال دعوت می‌شوند نیز مصداقی بر این ادعا است، البته نباید به همین‌ها قناعت کرد و باید با تلاش بیشتر، پیشرفت بهتری در دو بخش فوتبال و فوتسال بانوان استان داشته باشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار