فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۶۲ سارق حرفه‌ای در چهار روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 15 January 2020

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، به مدت چهار روز در اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی، با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۶۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، سه خرده‌فروش مواد مخدر و پنج عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند بیان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح، یک هزار و ۵۸۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵۰۱ عدد فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۵۸ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱ متهم در خصوص نگهداری سلاح‌های غیرمجاز دستگیر و تحویل مقام قضایی داده شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار