عضو شورای شهر اهواز با اشاره به نیمه‌کاره ماندن سه فرهنگسرای مناطق کم‌برخوردار اهواز، گفت: فرهنگسرای نیمه‌کاره منطقه عین ۲ سال‌ها است به محلی برای آسیب های اجتماعی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۱۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 20 January 2020

جاسم موسی‌پور با اشاره به فعالیت فرهنگ‌سراهای شهری در مناطق کم‌برخوردار اظهار کرد: در حال حاضر در سطح شهر اهواز سه فرهنگسرای کوی علوی، کیانشهر و کوی رمضان فعال هستند.

وی در خصوص وضعیت فرهنگسراهای نیمه‌کاره اهواز افزود: فرهنگ‌سرای کوی فرهنگیان با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در حال اجرا است که در هفته‌های آتی افتتاح خواهد شد. فرهنگسرای کوی جمهوری نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که روند ساخت آن مجددا آغاز شده و امیدواریم در چند ماه آینده افتتاح شود.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مشکلات پروژه فرهنگسرای منطقه عین ۲ بیان کرد: پروژه فرهنگ‌سرای عین ۲ زیر نظر شهرداری اهواز نیست و سال‌ها است که با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد رها شده است. منطقه عین ۲ منطقه‌ای فرهنگی، ورزشی و قرآنی با استعدادهای فراوان است اما ساختمان این فرهنگ‌سرای نیمه‌کاره، سال‌ها است به محلی برای آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده است.

موسی‌پور تصریح کرد: در شورای شهر مصوب شده است که پس از این، فرهنگسراها به صورت مشارکتی با بخش خصوصی راه‌اندازی شوند زیرا اگر از طریق مشارکت مردم اقدام نکنیم، نمی‌توانیم به شاخص‌های مورد نظر در حوزه ایجاد فرهنگسرا در شهر برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار