دبیر هیات کشتی:
دبیر هیات کشتی استان، آمادگی ۲۹ فرنگی‌کار خوزستانی را برای حضور در مسابقات جام جهان پهلوان تختی خوب دانست.
کد خبر: ۸۱۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 15 January 2020

محمدامین کجباف اظهارکرد: مسابقات جام تختی از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد که ۲۹ کشتی‌گیر و چهار مربی از خوزستان در این پیکارها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور حداکثری فرنگی‌کاران خوزستانی در این رقابت‌ها، گفت: خوزستان بیشترین کشتی‌گیر را نسبت به استان‌های دیگر در این مسابقات دارد.

دبیر هیات کشتی خوزستان با اشاره به آمادگی خوب ورزشکاران استان، عنوان کرد: زمانی که مسابقات جام جهانی تهران لغو شد، سرمربی تیم‌ملی از کشتی‌گیران خواست که در شهرهای خود به تمرین بپردازند و برای جام تختی آماده شوند تا با شرایط برابر در این رویداد شرکت کنند و مسابقه دهند.

وی با بیان این‌که فرنگی‌کاران خوزستانی آمادگی خوبی دارند، گفت: باتوجه به این‌که این رقابت‌ها انتخابی تیم‌ملی نیز محسوب می‌شود، در تمام اوزان‌ شانس مدال هستیم و به نظرم سه تا چهار فرنگی‌کار خوزستانی می‌توانند به مقام اول برسند و دوبنده تیم‌ملی را نیز به تن کنند.

کجباف عنوان کرد: سعید عبدولی باتوجه به این‌که در مسابقات جهانی به مدال رسید و قاسمی‌منجزی نیز باتوجه به این‌که سهمیه المپیک را به دست آورد، از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار