آذری:
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بااشاره به مشکل پزشکی برای جذب اوساگونا، مهاجم خارجی مدنظر این تیم، گفت: تا روز گذشته نیز منتظر حل مشکل پزشکی این بازیکن بودیم ولی باتوجه به مشکل اوساگونا، صلاح نبود که او را جذب کنیم، چرا که حیثیت مجموعه فولاد از هر چیزی مهمتر است.
کد خبر: ۸۱۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 14 January 2020

سعید آذری درخصوص جذب نشدن کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای مدنظر برای تقویت تیم فولاد در نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: طبق آزمایشات صورت گرفته، این بازیکن یک ایراد کوچک پزشکی داشت و ما هم در جذب او تامل کردیم زیرا نمی‌خواستیم ورزشکاری را به فولاد بیاوریم که باعث اشکال برای مجموعه بزرگ فولاد و فوتبال خوزستان شود.

وی افزود: تا روز گذشته نیز منتظر حل مشکل پزشکی این بازیکن بودیم ولی باتوجه به مشکل اوساگونا، صلاح نبود که او را جذب کنیم، چرا که حیثیت مجموعه فولاد از هر چیزی مهمتر است و به خدمت گرفتن او بعدا برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که بالاخره امید عالیشاه به اهواز خواهد آمد یا خیر؟ گفت: کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس خواسته بود که عالیشاه در این تیم نباشد اما باتوجه به این‌که کالدرون از پرسپولیس رفته است، فکر می‌کنم آمدن عالیشاه نیز به فولاد منتفی است. ضمن این‌که ما برای پرداختی‌های‌مان باید سقف قرارداد را هم رعایت کنیم تا آن‌هایی که از ابتدای فصل در فولاد زحمت کشیده‌اند، حق و حقوق‌شان ضایع نشود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار