مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آمادگی به منظور امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 14 January 2020

علی خدادادی اظهار کرد: از سوی جمعیت هلال احمر کشور، استان‌های معین هر استان در زمان وقوع بحران‌ها تعیین شده‌اند که در صورت وقوع هر بحران، عملیات امدادرسانی را در استان دچار بحران انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بارش‌های سنگین در سیستان و بلوچستان و آبگرفتگی وسیع برخی مناطق این استان، افزود: با وجود اینکه خوزستان، استان معین سیستان و بلوچستان نیست اما با توجه به تجربیاتی که از سیل اخیر خوزستان به دست آورده‌ایم، برای ابراز همدردی و امدادرسانی به مردم این استان، در ساعات اولیه وقوع این حادثه به جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و همچنین به جمعیت هلال احمر مرکز به منظور امدادرسانی اعلام آمادگی کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در پی درخواست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان مبنی بر نیاز به یک فروند بالگرد، در روزهای گذشته یک بالگرد که در خوزستان مستقر بود به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

خدادادی بیان کرد: با توجه به اینکه خوزستان، معین استان سیستان و بلوچستان نیست نمی‌توانیم مستقیم در این حادثه درگیر شویم اما آمادگی امدادرسانی در هر زمینه‌ای وجود دارد تا در صورتی که در روزهای آتی سیستان و بلوچستان درخواست نیاز کند، کار امدادرسانی را انجام دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار