سردار یوسفی گفت: امیدواریم این نقاطی که باید احیا شوند با دست توانای مجموعه بنیاد استان و همکاری مدیران احیا شده و به مردم معرفی شود و مانند سایر نقاطی که مردم برای گردش‌های خود انتخاب می‌کنند این نقاط هم مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرند.
کد خبر: ۸۱۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰ 13 January 2020

سردار عباس یوسفی‌ شیخ‌رباط در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که امروز، ۲۲ دی‌ماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان نقطه اتکای همه ارزش‌های ناب دینی و انقلابی است. تمام تلاش ما این خواهد بود که راهی که سردار علی‌پور با قدرت پیمودند با همین قوت ادامه بدهیم و از همه مسئولان استمداد می‌خواهیم که در این راه به ما کمک کنند.

به گزارش"تابناک" وی بیان کرد: سردار علی‌پور انصافاً تلاش زیادی برای احیای اسناد موجود در استان کرد و تلاش وی در ایجاد باغ‌موزه‌ها، یادمان‌ها و اسناد زنده‌ای که وجود داشت قابل مشاهده است. در کنار همه این کارهای بزرگ در استان، خوزستان این ظرفیت را دارد که برخی نقاط آن که در بحبوحه جنگ و بعد از جنگ هنوز شناخته نشده‌ است، معرفی شوند.

سردار یوسفی گفت: امیدواریم این نقاطی که باید احیا شوند با دست توانای مجموعه بنیاد استان و همکاری مدیران احیا شده و به مردم معرفی شود و مانند سایر نقاطی که مردم برای گردش‌های خود انتخاب می‌کنند این نقاط هم مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرند.

امیرسرتیپ محمد فهمیده نیز در این آیین ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حوادث سقوط هواپیمای مسافری خطوط هوایی اوکراین و فوت شماری از هموطنان در کرمان در آیین تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی ، از دفاع مقدس به عنوان دانشگاه ملی نام برد و افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از شاگردان و فرزندان دانشگاه دفاع مقدس بود که آن حماسه‌ها را خلق کرد و همه ما به شهادت آن سردار مخلص مباهات و افتخار می‌کنیم.  

وی شهدای دفاع مقدس ، ادامه دهنده راه و مسیر حرکت شهدای نهضت عاشورای حسینی بیان کرد و افزود: برکت خون شهدا سبب رسوایی جبهه استکبار شد ، سیلی اخیری که به آمریکای جنایتکار نواخته شد درسی بود که ما از شهدا گرفتیم.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس کشور ابراز امیدواری کرد آمریکای متجاوز و اشغالگر با درس گرفتن از ضربه اخیری که از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد نیروهای خود را از منطقه غرب آسیا بیرون ببرد تا امنیت و ثبات به منطقه بازگردد.
     
امیرسرتیپ فهمیده جلوگیری از تحریف و فراموشی ارزشهای دفاع مقدس را از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد و افزود:این بنیاد در سال‌های اخیر با مستندسازی ، تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از تحریف حقایق دفاع مقدس انجام داده که راه اندازی موزه‌های دفاع مقدس در آبادان و دزفول نمونه‌ای از این تلاش‌های جهادگونه است.

وی خوزستان را پیشانی و پایتخت دفاع مقدس بیان و ابراز امیدواری کرد باغ موزه دفاع مقدس اهواز نیز با طراحی جدید راه‌اندازی شود.     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار