جواد عاشوری با بیان اینکه بنک داران تخم مرغ را به صورت کیلویی به فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها عرضه میکنند، گفت: قیمت هرکیلو تخم مرغ در درب مرغداری ۷ هزار و ۵۵۰ تومان است که باید با قیمت کیلویی ۸ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 12 January 2020
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ در بازار همدان ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان است، گفت: این ارزانی تا شب عید پایدار است.

به گزارش تسنیم، عاشوری اظهار داشت: در حالی که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است، اما در بازار همدان هر کیلو مرغ با نرخ ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه عرضه مرغ خوب است و حتی با مازاد عرضه مواجه ایم، ابراز کرد: افزایش عرضه یکی از علل اصلی کاهش قیمت مرغ در بازار همدان بوده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت جوجه ریزی بسیار خوب است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم ارزانی مرغ تا پایان سال پایدار باشد و در شب عید شاهد گرانی مرغ نباشیم.

عاشوری با بیان اینکه روزانه ۷۰ الی ۸۰ تن مرغ گرم وارد بازار می‌شود، تصریح کرد: این میزان مرغ جوابگوی نیاز مردم است و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بنک داران تخم مرغ را به صورت کیلویی به فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها عرضه میکنند، گفت: قیمت هرکیلو تخم مرغ در درب مرغداری ۷ هزار و ۵۵۰ تومان است که باید با قیمت کیلویی ۸ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه در زمینه تامین و عرضه تخم مرغ نیز هیچ گونه مشکل و کمبودی وجود ندارد، اظهار داشت: روزانه ۸۰ تن تخم مرغ وارد بازار همدان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار