رییس هیات سوارکاری خوزستان از ابراز رضایت رییس فدراسیون از برگزاری مسابقات اسب اصیل عرب کشور در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 12 January 2020

حسین برون اظهارکرد: هفته دوم مسابقات اسب اصیل عرب کشور، روز جمعه، ۲۰ دی‌ماه در اهواز برگزار شد. در این هفته، سوارکاران استان‌های مختلف از جمله یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و لرستان حضور داشتند و مسابقات با حضور ۳۹ راس اسب و در چهار کورس، در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد و سطح مسابقات نسبت به سال قبل نیز بهتر بود.

رییس هیات سوارکاری خوزستان با بیان این‌که مسابقات با برگزاری شش هفته دیگر در خوزستان به کار خود پایان می‌دهد، ادامه داد: رییس فدراسیون نیز از شکل برگزاری مسابقات در خوزستان راضی است و جا دارد از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و استاندار برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد کشوری در استان قدردانی کنم.

وی در ادامه نیز با اشاره به برترین‌های هفته دوم مسابقات اسب اصیل عرب در اهواز، گفت: در کورس اول، اسب کو مدائن به مالکیت علا احمدی، اسب آرتاک لرستان به مالکیت اسب آراسب و اسب اسمره دجله به مالکیت حمید عباسی به ترتیب اول تا سوم شدند و در کورس دوم نیز اسب نمرآل شویرد به مالکیت رضا بیرانوند، اسب یامین مریدی به مالکیت سعید لویمی و اسب یاسر خان به مالکیت بشیر حمیدی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

برون افزود: در کورس سوم، اسب یوزپلنگ بویراحمد به مالکیت علی طالبی، اسب یکه‌ناز مدائن به مالکیت علا احمدی و اسب یانا رشید به مالکیت رسول منصوری و در کورس چهارم نیز یاشورا هلاکو به مالکیت ملاعزیز هلاکوپور، اسب ویگن بهروزی به مالکیت حسن زارعی و اسب نازپسر مدائن به مالکیت علا احمدی، مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سوارکاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار