رییس هیات:
هیات رئیسه هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نشستی در زمینه همکاری‌های دو طرفه برای جذب کودکان و نوجوانان به ورزش‌های زورخانه‌ای برگزار کرد.
کد خبر: ۸۱۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 13 January 2020

جهانبخش طیبی، رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان اظهارکرد: به همراه احسان‌اله افخمی، رئیس شورای پیشکسوتان استان، جلسه‌ای با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان داشتیم. هدف از برگزاری این جلسه، همکاری دو طرفه برای جذب کودکان و نوجوانان به ورزش‌های زورخانه‌ای جهت رشد و شکوفایی این رشته در استان بود.

وی با بیان این‌که جلسه برگزار شده نتایج خوبی در بر داشت، گفت: باید با چنین همکاری‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در بین کودکان و نوجوانان گام برداریم. تلاش ما رونق این رشته در مدارس است و باید به صورتی کار کنیم تا گود زورخانه‌های استان، مملو از جمعیت علاقه‌مند به این رشته شود.

رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بیان کرد: البته طی سال‌های اخیر با برنامه‌های رییس سابق هیات، استقبال جوانان از این رشته نسبت به گذشته بهتر شده است و در ادامه نیز امیدوارم با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بتوانیم جوانان و نوجوانان را به گود زورخانه‌ها بکشانیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش زورخانه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار