مسابقات ورزشي جانبازان و معلولان زير 25 سال قهرماني كشور با درخشش خيره كننده ورزشكاران مازندراني همراه بود كه در اين مسابقات موفق به كسب 34 مدال طلا، نقره و برنز شدند
کد خبر: ۸۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 23 August 2015
در اين مسابقات كه ورزشكاران مازندراني در رشته هاي دووميداني، وزنه برداري، دوچرخه سواري، شنا، باستاني، تنيس روي ميز، در دو بخش مردان و زنان به ميدان رفتند در نتايج انفرادي ورزشكاران مازندراني موفق به كسب 10 مدال طلا12 مدال نقره و 12 مدال برنز مدال شدند.
حسين ركيده در 400 متر، علي اصغر مرزبان در 100 متر پرش طول، محمد رضا رسولي در پرتاب وزنه، احمد دوستدار در وزنه برداري، عباس شيردل و مهدي كيا در باستاني، فاطمه ترخانپور در 100 متر، 100 متر آزاد و 50 متر آزاد به 3 مدل طلا به عنوان ورزشكاران مازندراني موفق به كسب مدال طلا شدند.
همچنين حسين ركيده و حسين حسين نژاد در 200 متر، سيد علي اسماعيلي در 800 متر و 1500 متر، محمدرضا فلاح نژاد در پرش طول، حسن رعيت زاده در وزنه برداري، مهدي ترك در 100 متر قورباغه، فاطمه حسني پرتاب نيزه، فاطمه سيدي در 100 متر، مريم گيلاني در تنيس روي ميز، عباس شيردل و مهدي كيا به عنوان ورزشكاران مازندراني موفق به كسب مدال نقره شدند.
عرفان رمضان نژاد در 100 متر پرش طول، داريوش مهدوي در وزنه برداري، رضا محسني و سيد محمد حسين حسيني در باستاني، حسن اسلامي در دوچرخه سواري، مهدي ترك در 50 متر و 400 متر آزاد، فاطمه حسني در پرتاب وزنه، فاطمه هاديان در پرتاب نيزه، مريم حبيبي در تنيس روي ميز نيز موفق به كسب مدال برنز شدند.
همچنين در نتايج تيمي اين مسابقات تيم باستاني مازندران موفق به كسب عنوان قهرماني و تيم وزنه برداري نيز در جايگاه سوم قرارگرفت.
در اين مسابقات نقي مهدوي دبير هيئت ورزش هاي جانبازان و معلولان استان به عنوان سرپرست تيم منتخب مازندران را همراهي مي كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار