سرمربی مقاومت البرز:
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان این که تیم ملی حفاری برند فوتسالی استان خوزستان و جنوب ایران است، گفت: باید این تیم مورد بررسی قرار بگیرد تا دلیل نوسان در کیفیت فنی آن مشخص شود.
کد خبر: ۸۱۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 08 January 2020

فرهاد کشاورز پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ملی حفاری با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش، اظهارکرد: تیم ملی حفاری یکی از تیم‌های بزرگ و ریشه‌دار فوتسال کشور است و در جنوب ایران که مهد بازیکنان تکنیکی است، این تیم برند فوتسالی استان خوزستان و جنوب ایران است.

وی ادامه داد: بازی کردن رو به روی ملی حفاری سخت است، ولی ما واقعا برای این که بتوانیم خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم و جایگاه واقعی‌مان را نشان دهیم، رقیب برای‌مان مهم نبود. ما با همین تیم مقابل گیتی‌پسند نیز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نتیجه گرفتیم. خدا را شاکریم که امروز مزد زحمات چندین ماهه‌مان را گرفتیم و توانستیم با این پیروزی، خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: هفته آینده در کرج میزبان آذرخش بندرعباس هستیم و امیدواریم با پیروزی در آن بازی، در پایان لیگ نیز جایگاه خوبی را به دست آوریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و بازیکنان‌مان را به فوتسال ایران نشان دهیم.

وی در ارزیابی از تیم ملی حفاری نیز عنوان کرد: سال‌های بسیاری است که ملی حفاری را زیر نظر دارم. این تیم سرمربی کارکشته و بازیکنان خوبی دارد. اما فکر می‌کنم شاید این تیم نیازمند این است که بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد تا دلیل نوسان در کیفیت فنی این تیم مشخص شود. در هر صورت حفاری تیم بسیار خوب و فنی‌ای است و در بازی رفت برابر آن ها به تساوی رسیدیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار