مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲۹۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای کامل طرح توزیع شیر مدارس در خوزستان برای سال تحصیلی جاری پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۱۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 08 January 2020

کوروش مودت در آیین آغاز طرح ملی توزیع شیر در مدارس خوزستان که به صورت نمادین در مدرسه پاینده اهواز برگزار شد بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح در خوزستان، در چند مرحله توسط وزارت آموزش و پرورش پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه شیر مورد نیاز در این طرح از شرکت پگاه خوزستان تامین می شود افزود: طرح توزیع شیر در مدارس در ۲۱ مرحله در بین مدارس پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول خوزستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت بر افزایش بیماری های استخوانی و مفصلی هشدار داده اند و با مصرف شیر در دوران کودکی و نوجوانی می توان جلوی بسیاری از این بیماری ها را گرفت.

مودت بیان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان بهداشت قد دانش آموزان در چند سال اخیر کوتاه شده به همین دلیل مصرف شیردر مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:توزیع شیر در مدارس در سه سال گذشته متوقف شده بود که به دلیل اهمیت این طرح امسال دوباره اجرایی شد.

وی در ادامه با عرض تسلیت شهادت سردار اسلام شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: این سردار بزرگ شخصیتی مقاوم و ممتاز داشت که سال هاست برای دفاع از کشور با دشمنان در جنگ بود و در نهایت به آرزوی خود که شهادت بود رسید.

خوزستان بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار