تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان و همچنین تیم فوتسال ملی‌حفاری‌ جریمه شدند.
کد خبر: ۸۱۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 08 January 2020

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد که به دلیل تخلف تماشاگران تیم نفت‌ مسجدسلیمان (فحاشی به داور و پرتاب بطری به داور دوم) در دیدار مقابل سایپا، این تیم باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)

دیدار تیم‌های فوتسال ملی‌حفاری اهواز و مس سونگون ورزقان نیز برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملی‌حفاری تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به سمت داور که منجر به توقف بازی شد، رخ داد. این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین دیدار تیم‌های نفت‌ مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد که تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه رخ داد. تیم صنعت نفت آبادان باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین به هیات فوتبال استان خوزستان اخطار داده می‌شود که نسبت به گماردن برگزار کنندگان مسابقات از جمله توپ جمع کن‌ها دقت و نظارت بیشتری داشته باشند. چنانچه نقض اصول جوانمردانه از سوی آن‌ها تکرار شود و گزارش دریافت شود، برخورد انضباطی خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار