مسئول دفاترنهاد نمایندگی رهبرمعظم انقلاب دردانشگاههای خوزستان گفت: شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی منشا حوادث بزرگی است که نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم.
کد خبر: ۸۱۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 08 January 2020

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی دوشنبه درآیین هفدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل یادمان شهدای دانشگاه ابراز امیدواری کرد: دور جدید تاریخ انقلاب اسلامی و این فصل نو که با شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی آغاز شده مایه عظمت و شکوه بیشترملت، بیداری اسلامی و سربلندی جبهه مقاومت در برابر کفر باشد و قطعا این چنین خواهد شد.

وی افزود: خون بهای این شهید بزرگ، قطعا تحول بزرگی در مسیر پیشرفت آرمان‌های والای شهیدان خواهد بود.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه سیادت و بزرگی نتیجه بندگی خداست گفت: تردید نکنید اتفاقی که در مورد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد نسبت مستقیم با اشک ها و پا بر روی خود گذاشتن ها دارد چون سردار بر نفس خود پا گذاشته و خدا به او این چنین عزت و کرامت عطا کرد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبرمعظم انقلاب دردانشگاههای خوزستان ادامه داد: محبت نسبت به شهید سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی محبت الهی است و قابل درک و وصف نیست.

وی اظهار داشت: این محبت محدود به ایران اسلامی نیست و اجتماع چند میلیونی مردم در یمن با چه محاسبه ای قابل درک است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد عمل صالح است بیان کرد: ایمان و عمل صالح حلقه مفقوده و محبوب گمشده امروز خیلی از انسان ها است.

شهادت سردار سلیمانی دفتری از پیام‌های روشن برای جامعه است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان گفت: ما از شهادت سردار سلیمانی به درس‌های بزرگی دست می‌یابیم از جمله اینکه باید نسبت به رفتارهای خود بازنگری داشته باشیم؛ شهادت ایشان دفتری از درس‌ها و پیام های روشن برای جامعه امروز است.

وی اضافه کرد: شهادت این شهدای عزیز و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) پاره های تن ملت، یعنی متفاوت زندگی کنیم و نسخه جدیدی اززندگی را تجربه کنید و اینکه ببینید سردارحاج قاسم سلیمانی بودن چگونه است.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی شدن آسان نیست و این عزت، عزت جهاد و این کرامت، کرامت جهاد و ایمان و اعتقاد به پایداری در برابر نظام سلطه، کفر و استکبار است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان گفت: عظمت شهید سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی به این است که ایمان دارد وباور کرده که کرامت در جهاد، شهادت، سربازی ولایت، اعتقاد و اعتماد عمیق و راسخ به آرمان‌های شهیدان و خود را پاسدارخون شهیدان دانستن است.

وی بیان کرد: آنچه امروز خداوند بزرگ در برابر چشم‌های ما به نمایش گذاشته وعده قطعی خدا است که عزت و کرامت شما را در جهاد و ایستادگی قرار دادم.

حجت الاسلام شفیعی اضافه کرد: درس شهادت سردارسلیمانی این است که کسانی را بشناسید که گاهی دردلتان خیال کردید می توان به آنها اعتماد کرد و دل بست و یا روی حرف آنها حساب کرد و آنها را راستگو دانست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت: مردم خوزستان بار دیگر دین خود را به شهدا و انقلاب ادا کردند و حضور تمام اقشار در آیین تشییع شهید سردارسپهبد قاسم سلیمانی باعث افتخار بود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان ابرازامیدواری کرد: دانشگاهیان بتوانند ازوجود با برکت این شهیدان عزیز بهره بگیرند و در جهت پاسداشت نام و یاد این شهدا گام بردارند.

در پایان این آیین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز مزارشهدای گمنام دانشگاه را عطرافشانی کردند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار