مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:
تخلیه انواع کالاهای اساسی در بندرامام خمینی (ره) در ۹ ماهه سال جاری با ۳۱ درصد رشد به بیش از ۱۲ میلیون تن رسید.
کد خبر: ۸۱۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 06 January 2020

عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: تا پایان آذرماه سال جاری ۱۲ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۴۴۶ تن انواع کالای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه شد.

وی، تعداد شناورهای ورودی حامل کالای اساسی به این مجتمع بزرگ بندری را ۲۲۹ فروند برشمرد که حاکی از رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

دریس، فله خشک، فله مایع، غلات و برنج را از جمله کالاهای اساسی برشمرد که در کنار کالای متفرقه (جنرال کارگو)، آهن‌آلات و کانتینر در این بازه زمانی تخلیه شده‌اند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه عوامل عملیاتی برای تخلیه، انبارش و خروج کالا، اظهار کرد: با توجه به افزایش چشمگیر کشتی‌های ورودی حامل کالاهای اساسی در مدت اخیر، فرآیند تخلیه از کشتی و خروج آن از انبارهای بندر با توان مضاعفی در این مجتمع بزرگ بندری انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی به مناسبت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به پاس تلاش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بندرامام خمینی (ره) برای خروج کالاهای اساسی مورد نیاز کشور با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار