اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در اهواز
محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز اعلام شد.
کد خبر: ۸۱۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 04 January 2020

سرهنگ منصور جمشیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی صبح فردا، ۱۵ دی ماه همزمان با مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: همزمان با برگزاری مراسم تشییع سردار سلیمانی، از میدان مولوی به طرف خیابان سلمان فارسی تا سه‌راهی سلمان، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و مسیر جایگزین آن، پل کابلی به سمت چهارراه زند و خیابان طالقانی خواهد بود.

 وی افزود: همچنین مسیر میدان شهدا به طرف سه‌راهی آزادگان محدودیت ترافیکی خواهد داشت و مسیر جایگزین ساحلی شرقی شمال به جنوب و جنوب به شمال تعیین شده است.

جمشیدی بیان کرد: مسیر بعدی محدودیت ترافیکی، خیابان شریعتی از خیابان کافی تا تقاطع سه‌راهی طالقانی است و مسیر جایگزین آن بلوار ساحلی شرقی خواهد بود. کلیه خیابان‌های فرعی به سمت خیابان سلمان فارسی نیز محدودیت ترافیکی دارند و مسیر جایگزین، خیابان کافی است.

وی تصریح کرد: بلوار بهبهانی از تقاطع پاداد تا چهارراه آبادان و کلیه خیابان‌های منتهی به سمت بلوار بهبهانی نیز در محدوده محدودیت ترافیکی قرار دارند و مسیر جایگزین، خیابان کمپانی خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: با توجه به حضور کلیه هم‌استانی‌های عزیز جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی، انتظار می‌رود در مسیرهای مواصلاتی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مدنظر قرار گیرد.

بنا بر اعلام استاندار خوزستان، مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی فردا از ساعت ۸ صبح در اهواز از میدان مولوی تا چهارراه نادری برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار