سردار محمد یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طرح هایی برای کاهش محرومیت در نقاط مختلف استان خوزستان اجرا کرده است و برای توسعه شهراهواز اعلام آمادگی می کنیم.
کد خبر: ۸۱۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 04 January 2020

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا ص در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز اظهار کرد: همان گونه که سپاه پاسداران دوشادوش مردم بود و در هشت سال دفاع مقدس، خون فرزندان سبزپوش این مرز و بوم و مردم این سرزمین در هم آمیخته شد و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن را پس زدند، امروز نیز سپاه پاسداران وظیفه خود می‌داند که در کنار مردم باشد.

سردار محمد یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طرح هایی برای کاهش محرومیت در نقاط مختلف استان خوزستان اجرا کرده است و برای توسعه شهراهواز اعلام آمادگی می کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز با همکاری شهردار اهواز شاهد برگزاری آیین آغاز احداث یکی از پروژه‌های اهواز از سه پروژه به توافق رسیده هستیم. پس از انعقاد تفاهم‌نامه اجرای سه پروژه در اهواز، در مدت زمان کوتاهی طراحی این پروژه انجام شده است.

وی افزود: برای تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز یک پل زیبا در محدوده ای به وسعت ۱۱ هزار متر مربع طراحی شده است که قرار است این پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه به سرانجام برسد اما تکمیل آن در مدت زمان تعیین شده نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و مسئولان شهری است.

محمد با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز گفت: این پروژه‌ها به صورت EPC اجرا می‌شود. طراحی، ساخت و تأمین اعتبار آن توسط قرارگاه خاتم انجام خواهد شد. مقرر شده که بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه به صورت نقدی و بخشی دیگر به صورت تهاتر ملک انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: ادارات و سازمان های مختلف مانند آب و فاضلاب، شرکت گاز و راهنمایی و رانندگی باید در این خصوص همکاری کنند، موفقیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در شهرهای دیگر به این دلیل بوده که بالاترین مقام مسئول شهری جلسات مستمر در کارگاه این پروژه ها برگزار می کرده است که توقع داریم این مساله در اهواز نیز انجام شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه در خصوص پروژه مترو اهواز اعلام آمادگی می‌کنیم، گفت: تجربه خوب قرارگاه سازندگی در این زمینه وجود دارد و ۲۸۰ کیلومتر تونل پروژه مترو در دست قرارگاه است که بخش عمده‌ای از آن تکمیل شده و بخشی در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار