دبیر هیئت ورزش‌های همگانی فارس گفت: پیاده‌روی خانوادگی در صدرا، فردا جمعه ساعت هفت و 30 دقیقه صبح آغاز می شود.
کد خبر: ۸۱۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 02 January 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:غلامحسین جمشید از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شهر صدرا خبر داد و گفت: پیاده‌روی خانوادگی در صدرا، فردا جمعه (13 دی) ساعت هفت و 30 دقیقه صبح آغاز می شود.

وی افزود: مسیر این پیاده‌روی از میدان سنگی آغاز می‌شود و به سمت میدان امام رضا(ع) ادامه خواهد یافت و سپس به سمت بلوارجانبازان در اکوپارک صدرا هدایت می‌شود.

وی اضافه کرد: این پیاده‌روی سه کیلومتری با برگزاری برنامه‌های مختلف شاد ورزشی و فرهنگی نیز همراه خواهد بود.

جمشید با قدردانی از اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و مسئولان شهر صدرا برای مساعدت در برگزاری این پیاده‌روی، گفت: از استاندار فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و سایر مسوولان شهرستانی نیز برای شرکت در این برنامه پرنشاط، دعوت شده است.

وی اعلام کرد: 50 دستگاه، دوچرخه و جوایز نفیس برای شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی صدرا نیز اهداء می‌شود و علاقمندان به حضور در این برنامه می‌توانند به آدرس https://www.shahrsport.com مراجعه کنند.

گفتنی است در پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شهر صدار، هیئت‌های ورزشی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو، کیک‌بوکسیسنگ و ... به اجرای برنامه می‌پردازند و مراسم در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه سوم سیما به صورت زنده نیز پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار