معاون قوه قضاییه گفت: بعضی نامزدها به شعور مردم توهین می کنند و با توزیع پول و شام و ناهار زمینه جلب آرای مردم را فراهم می کنند که البته این‌ها از دید دستگاه قضائی پنهان نیست.
کد خبر: ۸۱۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 02 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری معاون قوه قضاییه و رئیس شورای حل اختلاف کشور در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات گفت: نظام ما مبتنی بر رأی مردم است و بعد از انقلاب هر سال تقریبا یک انتخابات در جمهوری اسلامی برگزار شده و همه دغدغه مسؤولین این بوده که از آرای مردم حفاظت بشود و بر اساس خواسته آنان عمل شود.

این مسؤول قضائی تاکید کرد: همه مسؤولان به ویژه مسؤولان قضایی باید در موضع گیری‌های خود دقت نظر لازم را داشته باشند و حمایت از جناح خاص را کنار بگذارند و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

معاون قوه قضاییه افزود: بعضی نامزدها به شعور مردم توهین می کنند و با توزیع پول و شام و ناهار زمینه جلب آرای مردم را فراهم می کنند که البته این‌ها از دید دستگاه قضائی پنهان نیست. برخی از این افراد هنوز وقت تبلیغات قانونی نرسیده مشغول جمع آوری رآی هستند که باید با این تخلفات برخورد شود.کسی که قبل از ورود به مجلس مرتکب کارهای غیرقانونی می شود چطور می تواند قانون گذار باشد؟

رئیس شورای حل اختلاف کشور گفت: هدف ما از این سفرهای استانی و شهرستانی آشنایی بیشتر با مسائل و موضوعات ساکنان استان های مختلف و تلاش برای رفع آنها است.

مظفری افزود: مسؤولین دستگاه‌های اجرایی طالقان به خصوص امام جمعه این شهرستان به خوبی مطالبات و مسائل این شهرستان را مطرح کرده اند و موارد مطرح شده دسته بندی خواهد شد و به حسب مورد پیگیری‌های لازم برای رفع آنها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس تاکدات مکرر مقام معظم رهبری معیار و ملاک برای عمل آحاد جامعه برای همه مردم و به ویژه مسؤولان باید قانون باشد و مسؤولین باید بر مبنای همین قانون با درک درست از نیازهای سطح جامعه به سمت رفع این نیازها گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار