استاندار ایلام خبر داد؛
استاندار ایلام با اشاره به این مهم که سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان منشا خیر و برکت خواهد شد، تصریح نمود: در سفر رئیس جمهور به استان بودجه بسیار قوی‌تر نسبت به استان‌های دیگر اختصاص می‌یابد و در این زمینه شاخص‌های محرومیت استان، نقش آفرینی ملی استان و هشت سال عدم توسعه نیافتگی استان در دوران جنگ تحمیلی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۱۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 02 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به استان ظرف چند روز گذشته نشست‌های بسیار خوبی با مدیران ارشد کشوری و با حضور سرمایه گذاران، وزارتخانه‌های مرتبط، مدیران عامل بانک‌های دولتی و غیر دولتی، نهادها و شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد و منتج به تفاهم نامه‌های خوبی برای سفر رئیس جمهور به استان گردید.

وی با اشاره به این مهم که شرکت‌های دولتی در سال آینده ۲۱۰ هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه گذاری خواهند کرد، تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به استان یک فرصت مغتنم برای سرمایه گذاری شرکت‌های دولتی و غیر دولتی در استان است و بایست از این فرصت مهم استفاده مناسب کرد.

وی در ادامه به سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان اشاره کرد و گفت: این سفر نقطه عطفی در بحث سرمایه گذاری استان قلمداد می‌شود که خوشبختانه با سفر رئیس جمهور به استان دستاوردهای آن به بار می‌نشیند.

سلیمانی دشتکی در ادامه اشاره‌ای به بودجه ۹۹ استان داشت و گفت: اگر به سرانه جمعیت و وسعت استان نگاه کنیم بودجه خوبی به استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این مهم که وسعت و جمعیت دو شاخص مهم برای اختصاص بودجه است، اضافه کرد: در بودجه سال آتی به نقش ملی استان ایلام در اختصاص بودجه توجه شده است و از این رو چند برابر سرانه جمعیت و وسعت استان بودجه دریافت کرده‌ایم.

نماینده عالی دولت در استان سال ۹۹ را، سالی پررونق از نظر زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی و تجاری برای استان عنوان کرد و گفت: علی رغم شرایط سخت اقتصادی کشور، در اعتبارات سیل فروردین ماه، بودجه ۹۹، اعتبارات اربعین و اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان توجه ویژه ای شده است.

وی در ادامه گفت: امروز در استان وحدت و همدلی بسیار قوی بین ارکان نظام و مردم وجود دارد و این مهم زمینه ساز توسعه و پیشرفت در استان شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار