مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبرداد:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح هنرستان ۹ کلاسه برکت اروندکنار خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 01 January 2020

علی قربانی اظهار کرد: هنرستان ۹ کلاسه برکت در مقطع متوسطه واقع در اروند کنار امروز، دهم دی‌ماه افتتاح شد. این هنرستان در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۵ متر مربع با زیربنای هزار و ۱۱۰ متر مربع ساخته شد.

وی افزود: اعتبار ساخت این هنرستان حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین محل تامین اعتبار ساخت، از اعتبارات دولتی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و بنیاد برکت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان بیشترین حجم اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین را داریم و در جذب مشارکت خیرین در کشور رتبه اول را داریم.

قربانی با بیان اینکه در مهرماه امسال ۸۶۰ کلاس درس افتتاح کردیم، گفت: بیش از ۵۰۰ کلاس درس نیز تا پایان سال افتتاح خواهند شد اما نمی‌توان گفت که وضعیت فضای آموزشی در استان خوب است. متاسفانه بیش از ۳۰ درصد فضای آموزشی استان تخریبی و نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

وی افزود: با همت استاندار و مدیرکل آموزش و پروزش استان جلساتی با معاون وزیر برگزار می‌شوند و امیدواریم برای بهبود وضعیت فضای آموزشی و تامین نیروی انسانی در استان، گام‌هایی برداشته شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان گفت: خوشبختانه مناطق حاشیه شهر اهواز مورد توجه بنیاد برکت قرار گرفته‌اند. همچنین در شرف امضای تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد برکت هستیم که بر اساس این تفاهم‌نامه بیشتر مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز پوشش داده می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار