محمد رضا غلامی در گفتگو با تابناک:
معاونت فرهنگی علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: مرحله غربالگری ۱۲ المپیاد دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیست و دوم فروردین ماه سال ۹۹ برگزار می شود .
کد خبر: ۸۱۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 31 December 2019

محمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور در ۶ بخش تفکر علمی در علوم پایه، استدلال بالینی و حل مسئله، مدیریت نظام سلامت کارآفرینی در بستر هزاره سوم ،آموزش پزشکی با میان رشته ای علوم انسانی و سلامت است که در دو مرحله غربالگری و آزمون انفرادی و گروهی برگزار می شود.

وی  افزود: مرحله غربالگری ۱۲ المپیاد دانشجویی علوم پزشکی بیست و دوم فروردین ماه سال ۹۹ برگزار می شود و نفرات برگزیده در المپیاد دانشجویی طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت از تسهیلات تعیین شده برخوردار می شوند.

معاونت فرهنگی علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: تسهیلات ارائه شده برای نفرات برتر در مرحله کشوری المپیاد های دانشجویی علوم پزشکی استفاده از تسهیلات جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر پزشکی و بر اساس بند ۱۰ ماده ۴ آیین نامه در صورت احراز استعدادهای برتر و نخبگی می توانند به عضویت در بنیاد ملی نخبگان درآیند و ازامتیازات استعدادهای درخشان استفاده کنند و همچنین به نفرات برتر اول تا سوم جوایز نقدی داده می‌شود.


معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی از شرایط حضور در این المپیاد گفت: شرکت کنندگان باید در حین اشتغال به تحصیل در هنگام آزمون ورودی ویا کمتر از ۶ ماه از فارغ التحصیل آنها گذشته باشد حق شرکت المپیاد دانشجویی را دارد

غلامی از هدف برگزاری این المپیاد علمی گفت: که با هدف شناسایی و ترغیب دانشجویان با استعدادو هدمند کردن فعالیت های علمی برگزار میشود

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار