مدیرعامل بانک ایران زمین:
مدیر عامل بانک ایران زمین ، همزمان با کلنگ زنی دومین مدرسه این بانک با نام فرزندان ایران زمین در شهرهای سیل زده استان خوزستان گفت: بانکها به عنوان نهادهایی اجتماعی همواره در کنار مردم هستند و اجرای مسئولیت اجتماعی همسو با خواست جامعه و مخاطبین را از اولویت های خود می دانند.
کد خبر: ۸۰۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ 30 December 2019

مدیر عامل بانک ایران زمین، همزمان با کلنگ زنی دومین مدرسه این بانک با نام فرزندان ایران زمین در شهرهای سیل زده استان خوزستان گفت: بانکها به عنوان نهادهایی اجتماعی همواره در کنار مردم هستند و اجرای مسئولیت اجتماعی همسو با خواست جامعه و مخاطبین را از اولویت های خود می دانند.

به گزارش روابط عمومی، کلنگ ساخت دومین مدرسه فرزندان ایران زمین در شهرستان دارخوین استان خوزستان با حضور مدیران ارشد استانی بانک ایران زمین، مسئولان سازمان نوسازی مدارس استان، مسئولان آموزش و پروش و مدیران محلی این شهرستان به زمین زده شد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت کلنگ زنی دومین مدرسه ای که با حمایت بانک ایران زمین در سال جاری در مناطق سیل زده استان خوزستان ساخته می شود، با اشاره به نقش موثر و اخلاقی بانکها در اجرای مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: بانکها از بدو تاسیس خود همواره اجرای مسئولیت اجتماعی را جزو اولویت های خود قرار داده اند. و این امر سبب شده همواره جزو موسسات پیشرو در اجرای مسئولیت اجتماعی باشند.

وی افزود: در سال جاری یکی از تصمیمات هیئت مدیره بانک ایران زمین ساخت دو مدرسه و یک خانه بهداشت در مناطق سیل زده بود که اقدامات اجرایی آن آغاز و بزودی در اختیار دانش آموزان و مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

پورسعید با اشاره به اهمیت مسئولیت پذیری در جامعه گفت: امروز مسئولیت اجتماعی سازمانی و فردی در قبال جامعه و افراد آن باید به یک دغدغه تبدیل شود. این دغدغه کمک خواهد کرد تا فرهنگ مسئولیت پذیری در جامعه رشد و سازمان ها و افرادی مسئول در قبال جامعه پرورش یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار