نماینده ولی فقیه در خوزستان غربزدگی و تکیه به غرب را ریشه مشکلات کشور دانست و گفت: امید داشتن به غرب موجب فراموشی توان داخلی کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 30 December 2019

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد یکشنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: عنصر نامطلوب غربگرا همواره با قدرت در خدمت منافع غرب بوده و در مقابل منافع کشورش می ایستد.

وی‌ جنگ امروز کشور با غرب‌گرایان را مقابله عقلانیت با غیرعقلانیت و انقلابی و غیر انقلابی دانست و افزود: نهم دی جشن بصیرت ملت ایران است و ملت بزرگ ایران در جریان فتنه ۸۸ سخن حق را از باطل تشخیص داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی معنایی ندارد و معنا در انقلابی و غیر انقلابی خلاصه می‌شود.

وی مقابله با داعش از سوی مدافعان حرم را حاصل بصیرت جوانان انقلابی ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: اگر جوانان مدافع حرم با بصیرت و تفکر انقلابی مقابل داعش نمی ایستادند اینک باید در کشور با داعش مبارزه می‌کردیم.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: طرفداران داعش و غرب را در عرصه‌ی انتخابات تحمل نمی کنیم.امروز چهره واقعی برخی منافقین برای مردم مشخص و نقاب‌ها برداشته شده است.

آیین گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ شامگاه یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار خرمشهر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار