مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:نامه‌ای در خصوص پایان ماموریت فرماندار ویژه آبادان از سوی این سازمان صادر نشده است.
کد خبر: ۸۰۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 29 December 2019

ریاض علی‌فرحانی اظهار داشت:با توجه به انتشار خبر صدور نامه پایان ماموریت فرماندار ویژه آبادان از سازمان منطقه آزاد اروند در سایت‌های محلی و برخی گروه‌های فضای مجازی این خبر مورد بررسی قرار گرفت که چنین نامه‌ای در سیستم اداری سازمان ثبت نشده است.

وی افزود:هیچ مشکل و اختلاف نظری بین سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار آبادان وجود ندارد و انتظار می‌رود فرماندار آبادان بدون در نظر گرفتن حاشیه‌ها، فضا و زمینه خوبی را برای مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کند.

فرحانی ضمن تکذیب خبرهای غیر واقعی در این خصوص در فضای مجازی گفت: سازمان منطقه آزاد اروند به لحاظ پشتیبانی امکانات و لجستیک بر اساس درخواست وزرات کشور و استانداری خوزستان با فرمانداری آبادان همکاری خواهد کرد تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی اظهار داشت:سازمان منطقه آزاد اروند سعی دارد تا در سایر حوزه‌های خدماتی نیز رضایت نسبی مردم را تا حدودی ایجاد کند.

سعید رضوانی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان  نیز روز جمعه اخبار منتشر شده در برخی پایگاه‌های خبری و فضای مجازی درخصوص پایان ماموریت سیدزین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان را تکذیب کرد.

در ۲ روز گذشته اخباری در فضای مجازی استان خوزستان درخصوص ارسال نامه پایان کار فرماندار ویژه آبادان از سوی منطقه آزاد اروند منتشر است که علت آن را رد صلاحیت یکی از نمایندگان فعلی مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی آبادان که مسئوول آن فرماندار است عنوان کرده‌اند.

موسوی کارمند منطقه آزاد اروند آبادان است که حدود یکسال پیش به  پیشنهاد غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و تایید وزیر کشور در سمت فرمانداری ویژه آبادان منصوب شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار