سرمربی تیم همیاری آذربایجان:
سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان گفت: چند تیم در لیگ برتر، بازیکنان خوبی جذب کرده اند و تیم های شان را به خوبی بسته اند و در سایر تیم ها به این صورت نبوده است و این مهم نشان می دهد که تعداد بازیکن در لیگ برتر کم است.
کد خبر: ۸۰۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 28 December 2019

افسانه هاشمی پس از برد تیمش در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر آویسا خوزستان، اظهارکرد: بازی خیلی سختی بود. بازیکنان دو تیم از نظر فنی، خیلی به هم نزدیک بودند و ما در نهایت با یک گل توانستیم بازی را ببریم.

وی بیان کرد: باتوجه به این که یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که در لیگ شرکت کنیم، تیم خیلی دیر بسته شد و به همین دلیل نتوانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و در هفته های ابتدایی لیگ نیز نتایج مان خوب نبود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان ادامه داد: برای نیم فصل دوم، برنامه داریم و می خواهیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم تا همیاری بهتر از این ظاهر شود.

وی درباره کیفیت لیگ در نیم فصل اول، گفت: لیگ برتر به دو دسته تقسیم می شوند؛ تیم هایی که از سطح بسیار بالایی برخوردارند و تیم هایی که در پایین جدول و به هم نزدیک هستند. این نشان می دهد که چند تیم بازیکنان خوبی را جذب کرده اند و تیم هایشان را به خوبی بسته اند ولی در سایر تیم ها به این صورت نبوده است. این مهم حاکی از این است که تعداد بازیکن در لیگ برتر کم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار