سرپرست تیم فوتسال بانوان حفاری پس از تساوی مقابل اصفهان؛
سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با گله مندی به داوری دیدار امروز این تیم برابر نامی نو اصفهان، گفت: داور بین المللی بود ولی افتضاح قضاوت کرد.
کد خبر: ۸۰۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 28 December 2019

منیژه زیبا با بیان این که یعنی داور دیدار روز گذشته تیم های فوتسال ملی حفاری و نامی نو اصفهان، بین المللی بود ولی بسیار بد قضاوت کرد، گفت: بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ما رو به اتمام بود ولی ۴۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه، داور یک پنالتی به سود حریف اعلام کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

وی بیان کرد: واقعا داوری این دیدار یک طرفه بود و من نمی دانم خانم فهیمی و آقای ممبینی که خودش خوزستانی است، در کمیته داوران فدراسیون چکار می کنند. در بازی رفت با همین تیم نیز در اهواز سر ما را بریدند و اکنوم در اصفهان هم همین کار را با ما کردند. من نمی ردانم چه مشکلی با تیم حفاری دارند؟

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری بیان کرد: داوری واقعا افتضاح و یک طرفه بود. اگر فدراسیون دوست دارد، ما تیم را از لیگ برتر بیرون می کشانیم و با این هزینه ها بازی هم نکنیم، بهتر است. واقعا داور بد سوت زد. داور یعنی قاضی. می خواهم بدانم وجدان او چه می شود که به این صورت سوت زد؟

وی عنوان کرد: در بازی با مس رفسنجان نیز سر ملی حفاری را بریدند ولی به احترام آقای ممبینی سکوت کردیم اما نمی شود که ما احترام بگذاریم ولی بعد به این صورت با تیم ما رفتار کنند.

زیبا گفت: داور چهارم دیدار جمعه با اصفهان، فقط توجه اش به نبمکت ما بود تا اعصاب ما را به هم بریزد. نیمکت حریف آن همه سر و صدا داشت ولی یک بار هم داور چهارم به آن ها چیزی نگفت. در هر بازی نیز داور چهارم مسئول عذاب دادن نیمکت ملی حفاری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار