معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بخش زیادی از مطالبات این شرکت‌ها در خود استان و ستاد رفع موانع تولید قابل حل است و بخشی دیگر نیز باید در مرکز پیگیری شود.
کد خبر: ۸۰۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 28 December 2019

حجت‌الله میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب در حاشیه نشست مشترک مسؤولین شرکت‌های صنعتی و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده مشکل واحدهای اقتصادی به مساله تحریم مرتبط نیست و حتی تحریم ها برای بخشی از واحدهای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بیشتر مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی این استان به مسائلی چون لزوم پرداخت تسهیلات، معافیت های بانکی و تامین خوراک برای پتروشیمی‌ها مربوط است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی از این واحدهای صنعتی و اقتصادی الزامات زیست محیطی نیز دارند که باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: همچنین بخش زیادی از مطالبات این شرکت‌ها در خود استان و ستاد رفع موانع تولید قابل حل است و بخشی دیگر نیز باید در نشست‌های سه‌گانه ما با روسای بانک‌ها و سهامداران در مرکز پیگیری شود.

میرزایی درباره موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عنوان کرد: برای همسان‌سازی مستمری بازنشستگان در سال ۹۷ مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال و امسال ۶۰ هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد:صندوق‌های بازنشستگی به‌ویژه صندوق بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح باید به تدریج مستمری بازنشستگانی که حقوق کمتری دارند را در یک دوره زمانی تعیین شده به میزان حقوق کارکنان شاغل برسانند.

به گزارش فارس،نشست مشترک مسؤولین شرکت‌های صنعتی و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان خوزستان امشب با معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا مسؤولین بنگاه‌های اقتصادی به بیان نکات، مشکلات و پیشنهادات خود در حوزه صنعت و اقتصاد خوزستان پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار