در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان
پس از برگزاری مجمع انتخاباتی موتور‌سواری و اتومبیلرانی و رای اعتماد مجمع، اصغر جهانیان برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس این هیئت ابقا شد.
کد خبر: ۸۰۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 26 December 2019

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی موتور‌سواری و اتومبیلرانی و رای اعتماد مجمع، اصغر جهانیان برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس این هیئت ابقا شد.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی اداره کل استان همدان، اصغر جهانیان در ابتدای این جلسه ضمن گزارش عملکرد دوره اخیر، برنامه‌های خود را برای توسعه و پیشرفت موتور‌سواری و اتومبیلرانی استان تشریح کرد و پس از ایراد سخنان جهانیان رأی‌گیری انجام شد.

اصغر جهانیان تنها کاندیدای حاضر این مجمع بود که با دفاع از برنامه‌های پیش‌بینی شده موفق به کسب ۱۳ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه شد و برای مدت چهار سال دیگر ریاست هیئت موتور‌سواری و اتومبیلرانی را در استان همدان بر عهده گرفت.

در پایان رأی‌گیری مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه جوانان به این رشته ورزشی علاقه دارند، اظهار کرد: با توجه به علاقه جوانان و ظرفیت‌های موجود در استان باید با استعدادیابی صحیح امکان فعالیت در رشته موتور‌سواری و اتومبیلرانی برای همه فراهم شود.

محسن جهانشیرخاطر‌نشان کرد: در این رشته ورزشی می‌توان انرژی و هیجان جوانان را مدیریت کرده و به نوعی موتور‌سواری و اتومبیلرانی تخلیه کننده هیجان سرعت در جوانان است. با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته است، اما باید با تدوین برنامه پویا و بهتر در این بخش از این ظرفیت‌های موجود استان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی و میزبانی رویداد‌های ملی منطقه‌ای استفاده کرد.

وی یاد‌آور شد: در صورت توجه بیشتر به این رشته ورزشی و برنامه‌ریزی منسجم شاهد تحول آن در استان خواهیم بود چرا که این رشته طرفداران بسیاری به ویژه از قشر جوان دارد. توسعه زیرساخت‌های این رشته با مشارکت بخش خصوصی باید بیش از گذشته پیگیری شود و اداره کل ورزش و جوانان نیز از طرح‌های توسعه‌ای و مشارکتی موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در کنار گسترش این ورزش در استان باید زمینه فرهنگ‌سازی در بین جامعه و جوانان را فراهم کند افزود: هیئت وظیفه فعال‌تر کردن این رشته را به صورت علمی همراه با برنامه و هدف مشخص در استان دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار