مجمع انتخاباتی ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان، با حضور رییس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور ج. ا. ا. و رییس اداره ورزش و جوانان استان، معاون و اعضای هیئت مدیره و روسای هیات‌های شهرستان‌ها و نمایندگان ورزشکاران برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 26 December 2019
مجمع انتخاباتی ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان، با حضور رییس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور ج. ا. ا. و رییس اداره ورزش و جوانان استان، معاون و اعضای هیئت مدیره و روسای هیات‌های شهرستان‌ها و نمایندگان ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، در این انتخابات اصغر جهانیان با کسب رای کامل اعضای مجمع به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان ابقا شد.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی کشور با اشاره به عملکرد مثبت و رو به رشد هیات استان همدان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های رییس اداره ورزش استان، هیات موتور سواری و اتومبیلرانی همدان عملکرد قابل قبولی داشته و نسبت به چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است.
محمود صیدانلو ضمن تبریک به آقای جهانیان جهت کسب بالاترین آرا، افزود: این موفقیت نشان از مدیریت قوی ایشان در چهار سال گذشته است که توانسته با برنامه‌های مختلف هیات را به رتبه فعلی برساند.
وی خاطر نشان ساخت: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در چند سال اخیربا توجه به ظرفیت استانی و جوانان مستعدی که دارد، در رنکینگ ارزیابی استان‌های ما رشد پلکانی داشته و میزبانی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.
صیدانلو یاد آور شد: امیدواریم با توجه به تجربیاتی که بوجود آمده، جهش خوبی در این هیات شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه توجه به عمومی‌تر شدن این رشته ورزشی، جز انتظارات ما از هیات همدان است، افزود: رسالت اجتماعی ما که همان توجه به ارتقای مهارت‌های رانندگی و بردن این رشته به درون خانواده‌ها است و رالی‌های خانوادگی می‌تواند نشاط اجتماعی را در جامعه بالا ببرد.
رییس اداره ورزش و جوانان استان همدان، نیز در این مجمع گفت: مشارکت اعضای مجمع در این انتخابات ستودنی است و یک عظم و وفاق در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان در چهار سال گذشته وجود دارد.

محسن جهانشیر ضمن تبریک به آقای جهانیان جهت کسب رای اعتماد و انتصاب مجدد ایشان به ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان، افزود: رییس فدراسیون نظر مساعد و خوبی نسبت به عملکرد هیات همدان دارند و طی این چهار سال گذشته واگذاری برخی میزبانی‌های مسابقات به همدان نشان از توانمندی این هیات دارد.
وی یاد آور شد: با توجه به همدلی اعضا و مدیریت هیات موتور سواری و اتومبیلرانی همدان این هیات توانسته است رتبه ۸ کشوری را ازآن خود نماید.

جهانشیر با آرزوی موفقیت برای آقای جهانیان متذکر شد: امیدواریم شاهد ارتقا هر چه بیشترو جهش این هیات در سال‌های آتی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار