رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه، از حل اختلافات واحد‌های تولیدی با تشکیل چهار شورا‌های حل اختلاف در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 26 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،جهانبخش شکری ، از ایجاد کمیسیون قضایی و حقوقی در خانه صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد و از تمامی صنعتگران، معدن‌کاران و تولیدکنندگان دعوت کرد که مشکلات مربوط به مسائل حقوقی خود را به دبیرخانه اعلام تا راهکارهای مربوط به آنان را ارائه دهند.

وی ادامه داد: طی جلسه صنعتگران با حضور رئیس کل دادگستری استان و مصوبات جلسه مذکور، چنانچه صنعتگران در روند اجرایی دعاوی حقوقی مطروحه در مجتمع ویژه قضایی استان با مشکل مواجه هستند، درخواست خود را در راستای پیگیری به‌صورت کتبی به خانه صنعت و معدن ارسال کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه، از احداث چهار شعبه شورای حل اختلاف ویژه واحدهای تولیدی و معدنی در شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، سرپل‌ذهاب و روانسر توسط این خانه با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد.

وی گفت: این شعب در راستای تسهیل امور واحدهای تولیدی با اختیارات بیش از حد معمول به‌زودی آغاز به کار خواهند کرد.

شکری با اشاره به آمادگی برای راه‌اندازی شوراهای تخصصی ویژه برای واحدهای تولیدی در دیگر شهرستان‌های استان، گفت: شرکت شهرک‌ها محل استقرار را مشخص کرده و خانه صنعت هم نسبت به تجهیز و تکمیل این شوراها اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به رسالت ذاتی و وجودی تشکل‌های صنعتی و کارفرمایی بخش خصوصی در راستای حمایت از تولیدکنندگان، اعلام کرد: استان کرمانشاه همواره آماده خدمات‌رسانی به صنعتگران، معدن‌کاران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بوده و در راستای تسهیل در امورات مربوط به آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از همه فعالان اقتصادی دعوت کرد، که ارتباط مستمر و نزدیکی با خانه صنعت استان داشته تا بتوانند در تحقق شعار سال و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید در استان گامی مؤثر برداشته شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار