نماینده اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح آخرین وضعیت آبگرفتگی خیابان‌های اهواز گفت: در حوزه روان آب‌ها و آب‌های سطحی کاری اساسی انجام نشده است.
کد خبر: ۸۰۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 26 December 2019

علی ساری در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی خیابان‌های اهواز گفت: در حوزه روان آب‌ها و آب‌های اساسی کاری اساسی صورت نپذیرفته اما آب از داخل منازل مردم و خیابان‌ها تخلیه شده اگرچه در برخی مناطق اندک این مشکل هم همچنان در داخل خیابان‌ها ادامه دارد.

وی افزود: باید برای دفع آب‌های سطحی به صورت دقیق یک تصمیم کارشناسی اتخاذ شود. بعد از سفر آقای نوبخت انتظار می‌رفت بودجه‌ای در این باره در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد تا مردم همیشه از اینگونه مشکلات نجات پیدا کنند ولی متاسفانه تاکنون چنین کاری انجام نشده است.

نماینده مردم اهواز اظهار کرد: پس از ایجاد این آبگرفتگی‌ها چند دسته نیرو برای خدمت رسانی وارد کار شدند. یک دسته نیروهای شهرداری بودند که به علت عدم وجود سیستم دفع آب‌های سطحی، امکانات لازم و عدم وجود مدیریت صحیح عملا کاری از دست آنها ساخته نبود. دسته بعدی که فعالیت خوبی داشتند گروه‌های امدادرسانی وزارت نیرو، آبفای اهواز و آبفای استان بودند که سعی کردند از طریق سیستم فاضلاب به گونه‌ای مشکل را حل کرده و در مناطقی که فاضلاب نبود سعی کردند از طریق پمپ خدمت رسانی کرده و مشکل را حل کنند.

ساری در پایان در خصوص اینکه برخی از مردم به دلیل تاخیر در امدادرسانی گلایه‌مند بودند، گفت: روز دوشنبه که روز اول این اتفاق بود مناطق مختلف و زیادی درگیر شدند. به همین دلیل به دلیل عدم تناسب امکانات این گله مردم در حوزه تاخیر امدادرسانی گله درستی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار