سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری:
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که بازیکنانم واقعا غیر مسئولانه بازی می کنند، گفت: شکست مان برابر شهروند ساری واقعا تحقیرآمیز بود و فقط امیدوارم نتایج را با تلاش و انگیزه بیشتر جبران کنیم.
کد خبر: ۸۰۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 24 December 2019

کیاوش علاسوند پس از شکست تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر شهروند ساری، اظهارکرد: بازی واقعا فاجعه وار بود. بازی که تمام شد، فکر می کنم برای اولین بار بود که در رختکن برای بازیکنان صحبت کردم. پس از سال ها که به عناوین مختلف در باشگاه حفاری بوده ام، امروز خجالت زده از رختکن بیرون آمدم. یک بازی و نتیجه فوق العاده بد را شاهد بودیم و جای هیچ توجیهی وجود ندارد. شرمنده ایم که این اتفاق افتاد. این شکست و کیفیت بازی مان برایم قابل هضم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر ملی حفاری از نظر روحی دچار مشکل بود؟ گفت: فکر می کنم بازیکنان در شرایطی قرار گرفته اند که نمی دانند کجا هستند. تیمی که در خانه فوق العاده بود و برای همه خط و نشان می کشید، نمی دانم چرا به این روز افتاده است. کار زیادی هم از دست ما ساخته نیست و زمان کمی برای تمرین جهت حضور در این دیدار داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: بازیکنانم واقعا غیر مسئولانه بازی می کنند و واقعا قابل قبول نیست. چه من باشم و چه مربی دیگر، بازیکنان باید کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند. فکر می کنم بازیکنان از ایده آل های خودشان دور هستند.

وی درباره تاثیر اعتراضات نیمکت شهروند ساری به داوری بر جریان مسابقه نیز گفت: از دید من اعتراض تیم شهروند ساری بر داوری تاثیری نداشت زیرا ما بی کیفیت و غیر مسئولانه بازی کردیم. قابل توجیه نیست که تیم من در اهواز به این صورت بازی کند، هر چند هم که نیمکت حریف شلوغ باشد. بازیکنان حرفه ای هستند و نبابد تحت تاثیر قرار بگیرند.

علاسوند عنوان کرد: من خیلی دیر به تیم اضافه شدم و زمان لازم را در اختیار نداشته ام اما این مسئولت نیز گردن من است. شکست مان واقعا تحقیرآمیز بود و فقط امیدوارم نتایج را با تلاش و انگیزه بیشتر جبران کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار