علیپور ۲ گل زد، سرخ‌ها خیالشان راحت شد
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.
کد خبر: ۸۰۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 23 December 2019

تیم‌های فوتبال شهرداری ماهشهر و پرسپولیس از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه تختی آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان کالدرون اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی باشند.

گزارش نیمه نخست

مطابق انتظار پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نمی‌توانست موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کند. پرسپولیسی‌ها با پاس‌کاری‌های متعدد سعی می‌کردند هافبک‌ها و مدافعان شهرداری ماهشهر را به اشتباه بیندازند و از لایه‌های دفاعی‌شان عبور کنند که تا دقیقه ۲۲ خیلی موفق نبودند تا این که بشار رسن روی پاس وحید امیری به سمت دروازه حریف شوت زد و دروازه‌بان توپ او را راهی کرنر کرد.

بازیکنان شهرداری هم سعی می‌کردند روی ضد حملات به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند. آن‌ها در بعضی دقایق بازی هم در این کار موفق بودند و توانستند چند ضربه کرنر و ایستگاهی روی دروازه پرسپولیس ارسال کنند که کم خطر هم نبودند.

بیش‌تر دقایق بازی در نزدیکی محوطه جریمه شهرداری دنبال شد اما پرسپولیسی‌ها درایجاد موقعیت گل ناتوان بودند.

گزارش نیمه دوم

پرسپولیس در این نیمه هم مالکیت بیشتری داشت و با آمدن مهدی ترابی به زمین توانست خطرناک‌تر ظاهر شود. در دقیقه ۴۹ سیامک نعمتی با یک شوت از پشت محوطه جریمه اول خطر جدی این نیمه را ایجاد کرد. شوت او را دروازه‌بان شهرداری راهی کرنر کرد. دقایقی بعد رادوشوویچ با یک پاس بلند از مقابل دروازه، ترابی را صاحب توپ کرد و او هم با جا گذاشتن مدافع شهرداری توپ را به محوطه جریمه فرستاد تا ضربه نعمتی را این بار هم دروازه‌بان شهرداری راهی کرنر کند.

در دقیقه ۵۹ مسابقه ارسال یک کرنر از سوی مهدی ترابی را علی علیپور وارد دروازه شهرداری ماهشهر کرد تا پرسپولیس یک بر صفر جلو بیفتد.

پرسپولیس به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۶۷ باز هم علیپور با یک ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد بازیکنان شهرداری در یک ضد حمله توانستند به محوطه جریمه پرسپولیس برسند اما سرنگونی مهاجم آن‌ها باعث نشد داور برای اعلام ضربه پنالتی مجاب شود.

بازیکنان شهرداری که نمی‌خواستند بازی را به این راحتی واگذار کنند، در ادامه جلوتر آمدند اما همین کار آن‌ها باعث شد پرسپولیسی‌ها روی یک ضد حمله و کار تیمی صاحب موقعیت گل شوند و پاس پشت پای وحید امیری را علی علیپور به گل دوم این تیم تبدیل کند.

در ادامه تیم میزبان فشار بیشتری روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و حتی توانست با شوت از پشت محوطه جریمه تیر دروازه این تیم را بلرزاند.

در آخرین دقیقه این دیدار پرتاب سنگ از سوی تماشاگران هوادار تیم شهرداری ماهشهر باعث شد تا بازی متوقف شود و دو تیم زمین مسابقه را ترک کنند. بعد از گذشت حدودا ۱۰ دقیقه و آرام شدن سکوها و بازگشت دو تیم به زمین، اتفاق خاصی رخ نداد تا پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر در این دیدار، راهی مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی شود.

در آخرین دقایق این دیدار به دلیل مصدومیت کمک داور، داور چهارم به جای او وارد زمین شد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری (کارت زرد دقیقه ۲۸، مهدی شیری از دقیقه ۴۶)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا(مهدی ترابی از دقیقه ۴۶)، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده(محمد انصاری از دقیقه ۷۷)، وحید امیری (کارت زرد ۲+۹۰) و علی علیپور.

ترکیب شهرداری ماهشهر: علیرضا سلیمی، محسن ورزکار، میلاد رخشان، اویس کردجهان، رسول رضایی، صادق بوصبیه، علی فرهنگ، سجاد عباسی( رضا خانی از دقیقه ۶۴)، امیرحسین طاحونی، جهانگیر عسکری و الیاس صالحی.
ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار