نماینده مردم اهواز در مجلس خطای به نوبخت اظهار کرد: عزیمت شما از تهران به اهواز برای تقدیر از مدیرانی بود که ۵ روز یا بیشتر آب را در خانه‌های مردم رها کردند، نمک بر زخم مردم نپاشید.
کد خبر: ۸۰۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 23 December 2019

علی ساری در جلسه علنی مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به آیین‌نامه هیات وزیران مصوب ۲۵ آذر ماه ۹۷ درخصوص مدیران شهرهای بیش از یک میلیون نفر خطاب به وزیر کشور گفت: دلیل تخلف در انتصاب این مدیران چیست؟ آیا شما به این میزان برای انتصاب این افراد تحت فشار هستید؟ برای مردم شفاف سازی کنید.

نماینده مردم اهواز خطاب به ریس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد؛ عزیمت شما از تهران به اهواز برای تقدیر از مدیرانی بود که ۵ روز یا بیشتر آب را در خانه‌های مردم رها کردند، آیا می‌دانید مناطق مختلفی از حوزه انتخابیه اینجانب زیر آب رفته و خانه‌های مردم ویران شده است؟ نمک بر زخم مردم نپاشید و به آنها توهین نکنید. حوزه انتخابیه بیش از صددرصد منابع مربوط به خودمان را به خزانه خودتان تقدیم کردیم ولی فقط ۴۶ درصد آن را دریافت کردیم، با این پول توان حل مشکلات استان وجود دارد؟

ساری در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد: وزیر نیرو منابعی را از صندوق توسعه ملی خواستار شده است، خوشبختانه در خصوص این مبلغ که نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار معادل ۳۷ هزار میلیارد ریال است اقدامات جدی هم انجام شده است،لازم است توضیح دهید در خصوص مبلغ قبلی که از بانک جهانی گرفته اید و حدود ۱۰۲ میلیون آن دریافت شده چه کرده و آن مبلغ به کجا رفته است؟ برای مردم شفاف کنید با این مبلغ چه میزان از مشکلات آب و فاضلاب اهواز را برطرف کردید؟

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار