بزرگترین سرمایه گذاری استارتاپی استان یزد در حوزه بهداشت و درمان با سرمایه گذاری سه شرکت معتبر جذب شد.
کد خبر: ۸۰۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 23 December 2019

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد، در مراسم امضای قرارداد سه شرکت سرمایه گذار برای بزرگترین سرمایه گذاری استارتاپی استان یزد در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: برای سرمایه گذاری‌های خطرپذیر هم هدایت و هم حمایت مالی لازم است و نهادهایی که کار سرمایه گذاری خطرپذیر انجام می‌دهند، فاز ارزیابی موشکافانه دارند و بر اساس آن تصمیم گیری می‌کنند.

محمدمهدی لطفی عنوان کرد: این شرکت‌ها اغلب تنها به سرمایه گذاری اکتفا نمی‌کنند بلکه کمک می‌کنند تا شرکت‌های نوپا مسیر خود را پیدا کنند.

۷ میلیارد تومان به استارتاپ های یزد تزریق شد

رئیس صندوق پژوهش و فناوری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در حوزه استارتاپ ها تاکنون ۷ میلیارد تومان سرمایه به شرکت‌ها تزریق شده است، افزود: برای پرداخت ۴ میلیارد تومان دیگر نیز قرارداد منعقد شده و در آینده نزدیک نیز ۲۵ میلیارد تومان دیگر عقد قرارداد خواهد شد.

محمد سپهر تاکید کرد: توسعه استارتاپ ها برای استان یزد لازم است و تلاش ما این است که به خوبی در این زمینه فعالیت و حمایت کنیم.

شکل گیری اکوسیستم استارتاپی باید منجر به شکل گیری فرهنگ آن شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد نیز در این نشست اظهار داشت: ما همواره تلاش کردیم تا در امور استارتاپ ها و شرکت‌های فناور مداخله نکنیم.

اکرم فداکار عنوان کرد: امیدواریم شکل گیری اکوسیستم استارتاپی منجر به ایجاد فرهنگ آن نیز بشود.

فعالیت بزرگترین استارتاپ حوزه سلامت در استان یزد

مدیرعامل شرکت استارتاپی پذیرش ۲۴ نیز در این نشست اظهار داشت: این شرکت فعالیت خود را از چهار سال پیش آغاز کرد و اکنون بزرگترین استارتاپ حوزه سلامت است.

ابوالفضل ساجدی با بیان اینکه در حال حاضر به ۶ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم، عنوان کرد: سه سرمایه گذار بزرگ جذب کرده‌ایم و امشب بزرگترین رویداد سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ استان یزد رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ پیشنهاد سرمایه گذاری داشتیم و در نهایت با مجموعه‌ای که به طور تخصصی در حوزه سلامت کار می‌کنند، وارد قرارداد شدیم، افزود: به طور قطع این همکاری اکوسیستم استارتاپی در استان یزد را حمایت خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار