حسین رستمی در گفتگو با تابناک:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین گفت: افزایش گشت‌های نظارتی و برخورد قانونی با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند از لزومات حال حاضر است.
کد خبر: ۸۰۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 22 December 2019

حسین رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: باید اجرای برنامه‌ها و گشت‌های نظارتی سلامت و امنیت غذایی شهروندان افزایش یابد و به عنوان مهمترین اولویت به آن توجه جدی شود.


وی در ادامه بیان داشت: توسعه‌ی بهداشت و برنامه‌های سلامت محور بدون همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی محقق نخواهد شد و دستگاه‌های ذیربط می‌بایست نهایت همکاری را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند تا در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان چالشی وجود نداشته باشد.


رستمی اتمام و رفع نواقص پروژه‌های مرتبط با حوزه سلامت و امنیت غذایی را از اولویت‌های این فرمانداری دانست و بیان داشت: کولر زنی و رفع نواقصات مجتمع‌های آبرسانی روستایی، بیماری‌های واگیر و مشترک بین انسان و دام، وضعیت بهداشتی نهر‌های آب و بوفه‌های مدارس، رفع گرفتگی منهول‌های فاضلاب روستای چشمه کبود و تعیین جایگاه دفع فضولات حیوانی در روستا‌های بخش‌های مرکزی و بیستون را از مهمترین موضوعات این حوزه در جهت تامین امنیت غذایی است و با تلاش روزافزون در جهت حل و رفع نواقص گام بر می‌داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار