معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از باز شدن سایت ثبت نام مسکن ملی در البرز در روز شنبه ۳۰ آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 19 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حمید رضا صفایی فر اظهار کرد: طبق زمان بندی و برنامه ریزی صورت گرفته  از سوی وزارت راه و شهرسازی سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای البرز نشینان از شنبه (۳۰ آذرماه) باز می شود.

وی با اشاره بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام در این سامانه ادامه داد: امکان ثبت نام ۱۰ هزار نفر در این سامانه وجود دارد و به محض تکمیل ظرفیت، سامانه برای البرز نشینان بسته می شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا قرار است برای هر ۱۰ هزار متقاضی واحد مسکونی ساخته شود، اظهار کرد: بر مبنای این طرح قرار نیست ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید در استان احداث شود بلکه بیش از ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان در این طرح به واسطه دریافت تسهیلات بانکی خانه دار خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای مابقی ثبت نام کنندگان نیز به روش‌های مختلفی چون انعقاد تفاهم نامه با بخش خصوصی برای ساخت واحد مسکونی و... اقدام به ساخت مسکن در مناطق مشخص شده خواهد شد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به پالایش وضعیت ثبت نام کنندگان این طرح گفت: برای اعطای مسکن ملی به متقاضیان پنج شرط  وجود دارد که در سامانه قید شده و در صورتی که متقاضیان این شروط را داشته باشند، در نوبت دریافت مسکن قرار می گیرند.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان در فرایند ثبت نام متقاضیان دخالتی ندارد و این فرایند از طریق وزارت راه و شهرسازی و سامانه ای که ایجاد کرده صورت می گیرد.

متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت  www.tem.mrud.ir  مراجعه کنند.

خانه اولی، متاهل بودن و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا از شرایط لازم ثبت نام در طرح ملی مسکن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار