مدیر امور آبفا روستایی شهرستان هندیجان با اشاره به لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب ۳ روستای این شهرستان گفت: آب شرب ۲۳۰ خانوار روستایی این شهرستان از نظر کمی و کیفی بهبود پیدا کرد.
کد خبر: ۸۰۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 22 December 2019

منوچهر شکاری اظهار کرد: با انجام عملیات لایروبی و شستشوی حوضچه‌های ذخیره آب، کیفیت آب شرب ساکنان ۳ روستای شهرستان هندیجان بهبود پیدا کرد.

وی افزود: حوضچه‌های ذخیره آب ۳ روستای حسین‌آباد، چهل‌منی و چم‌مراد توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری امور آبفا روستایی شهرستان لایروبی شد. این کار در جهت بهبود کمی و افزایش کیفیت و پایداری آب شرب مورد استفاده ساکنان این روستاها انجام شد.

شکاری ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و احتمال افزایش گل آلود شدن آب رودخانه، انجام عملیات لایروبی و شستشوی حوضچه‌ها در مناطق ضروری است و از این به منظور بهبود کیفیت آب شرب این اقدام انجام شد.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان هندیجان عنوان کرد: این عملیات با مشارکت سپاه و امور آبفاروستایی شهرستان انجام شد. همچنین این روستاها ۲۳۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱۵۰ نفر را تحت پوشش دارند که این اقدام انجام شده در راستای خدمت رسانی به این خانوارهای روستایی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار